klantenservice

Delital Gelato Service
Echelpoelweg 4
7595 KA Weerselo

Tel: +31 (0) 541 - 669588

Fax: +31 (0) 541 - 669581

www.delitalwebshop.nl

Mocht u vragen hebben die hieronder niet beantwoordt worden, stuur ons dan gerust een e-mail: info@delital.nl.

1. Aanmelding:

Hoe meld ik mij aan voor "Mijn account"?

Rechts bovenin vindt u “Inloggen”. Klik hier op “Vraag een account aan”. U komt nu in het registratieformulier. Vul hier éénmalig uw gegevens in. U krijgt toegang tot uw persoonlijke “Mijn account” na controle van de gegevens.

2. Mijn Account:

Waarvoor kan ik "Mijn Producten" gebruiken?

Dit is een verzamellijst. Noteer hier uw favoriete artikelen die u wenst te bestellen in de toekomst. Of gebruik deze lijst wanneer meerdere personen binnen uw organisatie bestellingen kunnen plaatsen. Door in te loggen kunt u deze lijst weer bekijken en bewerken. Wanneer u op een product staat kunt u deze direct toevoegen aan uw verzamellijst. Is uw bestelling compleet? Dan kunt u de artikelen in uw winkelwagen plaatsen.

Hoe verander ik mijn adres of mijn persoonlijke gegevens?

Log in en ga naar “Mijn account”. Hier kunt u wijzigingen doorvoeren. Klik vervolgens op "opslaan" en uw gegevens zijn bijgewerkt.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Vul uw email adres in en klik op wachtwoord vergeten. U krijgt per email een nieuw wachtwoord toegestuurd. Uw gegevens zijn niet verloren!


Welke voordelen heeft "Mijn account" voor mij?

  • U hoeft niet telkens opnieuw alle gegevens in te voeren.
  • U heeft een overzicht van bestellingen
  • U kunt direct nabestellen
  • U kunt uw orderhistorie bekijken
  • U kunt een Mijn productenlijst maken en beheren

 

3. Bestelling:

Kan iedereen bij Delital Gelato Service bestellen?

Elk bedrijf met een geldig Kamer van Koophandelnummer kan bij Delital Gelato Service bestellen. Delital Gelato Service levert echter niet aan particulieren.


Moet ik verzendkosten betalen?

Indien de waarde van uw bestelling kleiner is dan € 250,- , wordt er € 12,50 aan verzendkosten in rekening gebracht. Bedraagt de waarde van uw bestelling meer dan € 250,- , dan neemt Delital Gelato Service deze kosten voor haar rekening. 


Hoe kan ik betalen?

Delital Gelato Service hanteert diverse betaalmogelijkheden. U kunt kiezen voor IDEAL betalingen. Ook kunt u kiezen voor facturatie middels uw groothandel of, na beoordeling van uw kredietwaardigheid, op rekening betalen.


Waar kan ik terecht als ik vragen over mijn bestelling of over de producten heb?

U kunt ons persoonlijk bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. We helpen u graag. U kunt ook een email sturen naar info@delital.nl.


Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja. U kunt bij ons niet kiezen voor bestelling zonder een account aan te maken.


Wat gebeurt er als een artikel op dat moment niet leverbaar is?

De niet-voorradige artikelen worden binnen 2-3 weken geleverd. Zodra het tijdelijk niet-voorradige artikel weer op voorraad komt, wordt dit zonder extra verzendkosten nageleverd. U wordt hierover geïnformeerd.


Hoe kan ik via de shop bestellen?

Er zijn verschillende mogelijkheden:

  1. Weet u welke artikelnummers u wenst te bestellen? Ga naar "Zoeken" en vul het artikelnummer in. Wanneer u het product ziet en u drukt op “Bestellen” zal deze direct in de kleinst leverbare verpakking in uw winkelmand worden geplaatst. U kunt vervolgens direct naar uw winkelmandje.
  2. U komt in de shop diverse artikelen tegen die u wenst te bestellen. Plaats ze in het winkelmandje. Alles compleet? Klik dan op "winkelmandje".
  3. U heeft een account aangemaakt en wenst uit een vorige bestelling na te bestellen. Ga naar "mijn account" . Hier ziet u uw voorgaande bestellingen. Klik vervolgens op "opnieuw bestellen".

 
Hoe veilig is de bestelling via het internet?

Onze shop is goed beveiligd. Uw gegevens worden niet aan derden doorgegeven. Betaling via IDEAL of Creditcard gebeurt in een beveiligde omgeving.

 

4. Levering:

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt, indien vóór 12.00 uur besteld en onder voorbehoud van kredietwaardigheid en voorraad, de volgende werkdag geleverd. Onze transporteur zal het pakket op de volgende werkdag tussen 08.30 en 17.00 uur bij u aanbieden.


Waarop moet ik bij een levering letten?

Controleer na ontvangst direct of uw zending compleet en onbeschadigd is. Indien dit niet het geval is, vragen we u direct contact op te nemen met onze klantenservice: +31 (0)541-669588. Wij zorgen ervoor dat u kosteloos alsnog de juiste artikelen ontvangt.


Waarom wordt een vast bedrag voor verzendkosten berekend?

De werkelijke verzendkosten zijn veel hoger. Met de verzendkosten, vragen we u een kleine bijdrage en dekken wij slechts een deel van de porto, verpakkings- en verzendkosten. 

 

5. Klachten:

Ik heb verkeerde artikelen ontvangen, wat nu?

Onze oprechte excuses hiervoor. Neemt u direct contact op met onze klantenservice: +31 (0)541 - 669588 . Wij verzorgen dan onmiddellijk voor een gratis nieuwe levering met de juiste artikelen en zorgen ervoor dat het pakket met de verkeerde artikelen kosteloos bij u wordt opgehaald.

Ik heb niet alle artikelen ontvangen. Wat moet ik doen?

Kijkt u op de bijgesloten factuur of pakbon of er misschien artikelen in backorder zijn. Wanneer dit niet het geval is, neemt u dan contact op met onze klantenservice. We zorgen er dan voor dat u kosteloos zo spoedig mogelijk de ontbrekende artikelen ontvangt.


Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over het product?

Neem contact op met onze klantenservice en beschrijf uw probleem. Wij zorgen dat de artikelen kosteloos worden opgehaald en laten deze door de kwaliteitsafdeling controleren.

 

6. Veiligheid:

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij garanderen u dat uw ingevoerde gegevens niet aan derden doorgegeven worden. Deze worden alleen intern voor de afhandeling en voor de verbetering van onze klantenservice gebruikt. Voor uw veiligheid vertrouwen wij op ultramoderne server- en softwarestandaards. Bij de online-transfer van uw gegevens of bestellingen worden deze via SSL gecodeerd, zodat onbevoegden geen enkel inzicht in uw gegevens hebben.


Wat is een SSL-codering?

SSL betekent Secure Sockets Layer en is een standaard voor de beveiliging van wereldwijd beschikbare, verbindingsgeoriënteerde applicaties via het internet. Deze beveiliging wordt gerealiseerd door middel van de codering van de gegevensuitwisseling tussen de browser en de webserver. SSL wordt ondersteund in de standaard installatie van alle beschikbare browsers. Een veilige verbinding kunt u altijd herkennen aan het kleine, gele slotsymbool onderin uw browservenster of door de verandering van de URL in het adresveld van uw browser van http:// in https:// - waarbij de "s" voor veiligheid (security) staat.